Emma's feestje en Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu Emma's feestje en Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu

Emma's feestje en Bali

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

13 Maart 2016 | Indonesië, Sanur

Vandaag zijn we aangekomen op Bali dus hiervandaan een verslagje van de afgelopen dagen.
Gisteren was Emma's feestje, in Indonesië wordt er een feest gegeven als je 1 maand oud bent waarbij iedereen uitgenodigd wordt die de afgelopen maand op kraamvisite is geweest. Als je 1 jaar wordt is er ook groot feest maar daarna worden verjaardagen in kleine familiekring gevierd.
Speciaal voor ons was Emma's maandfeestje uitgesteld tot wij er waren. Van 11.00 uur tot 15.00 uur was er een partyhouse gereserveerd op de condo en was er naast beschuit met muisjes ook een Indonesisch buffet met prachtig opgemaakte schalen.
Heel bijzonder was het dat Cynthia' s voltallige familie erbij was, die wonen namelijk ook verspreid over Singapore en Java.
De twee grootouders waren aanwezig (Cynthia's vader en Anton's moeder) en ook alle vier de peetooms en tsntes:Benny en Inge en Frank en Marja.
Kleine Emma was de ster van de dag!

S Avonds nog even afscheid genomen van het jonge gezin en daarna zondagochtend al vroeg op pad naar het vliegveld. Dat verliep allemaal voorspoedig tot we aan boord zaten, 2 passagiers waren te laat = 15 minuten vertraging. Als gevolg hiervan boven Bali een kwartier rondcirkelen tot we mochten landen = 15 minuten vertraging, koffers werden laat uitgeladen = nog een keer 15 minuten vertraging. Dus al met al kwamen drie kwartier later naar buiten.
Daar stond Albert van Villa Tanjung Mas al op ons te wachten.
Door de drukte naar Sanur waar zijn vrouw Anneke en de staf ons een warm welkom gaven. We zitten in een prachtige villa met o.a. een grote veranda en de badkamers zijn buiten in de open lucht. En is een zwembad om af te koelen en een tuin vol met exotische bomen. Vanavond zijn we opgehaald door de chauffeur van een restaurant in de buurt waar we ons hebben laten verwennen inclusief live music (jammer dat wij de enige gasten waren maar het eten was fantastisch.) Morgen maar eens een luierdag en dan gaan we het eiland verkennen.

• 13 Maart 2016 - 16:29

Han En Wil:

fijn dat jullie zo genieten
    Nu het mooie Bali gaan ontdekken

• 13 Maart 2016 - 18:35

Marij Fonken :

Veel plezier in bali

• 14 Maart 2016 - 16:56

Tante Toos:

Ik zie wel dit is een schitteren vakantie met als extra natuurlijk de kleine Emma. Geniet er van en hartelijke groetjes

FrankenMarja

2007: Peru, de incatrail en familiereis 2008: Nieuw Zeeland, onmetelijk groot(s) 2009: Zuid Afrika, kamperen back to basic. 2010: Marokko, 30 jaar getrouwd 2010: Thailand met de kinderen 2012: Thailand-Laos-Vietnam-Cambodja 2015: Chili, Argentinie en Paaseiland 2016: Op kraambezoek in Singapore 2017: Australië in 7 stappen 2017: USA, een trip naar de kinderen 2019: Japan

Actief sinds 08 Okt. 2008