Botanic Gardens - Reisverslag uit Kingsmead Hall, Singapore van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu Botanic Gardens - Reisverslag uit Kingsmead Hall, Singapore van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu

Botanic Gardens

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

11 Maart 2016 | Singapore, Kingsmead Hall

Vandaag met zijn tweeën on half 8 in het zwembad, Frank doet natuurlijk de dubbele afstand van Marja maar het is een lekker begin van de dag.
Na het ontbijt een taxi besteld en naar de Botanische Tuinen gereden. Het staat op de wereldlijst van Unesco, we hebben een klein gedeelte gezien zo groot en uitgebreid is het.
Het is een echte aanrader voor als je in Singapore bent, talloze grote bomen en mooi aangelegde wandelpaden, onze kamerplantjes staan hier als grote struiken te bloeien.
Anton, Cynthia en Emma schoven aan bij de koffiepauze en daarna met zijn allen door naar de orchideentuin. Hier mocht Frank voor het eerst gebruik maken van zijn leeftijd, boven de 60 hoef je maar een dollar entree te betalen. Hij weet nog niet of hij hier echt blij mee is.
De orchideentuin is een grote bloemenzee van allerlei soorten orchideeën in heel veel verschillende kleuren, het was inmiddels wat later en de zon brandde fel op onze hoofden dus elk afdakje werd benut om even bij te komen. We besloten om hier ook te blijven lunchen, lekker buiten onder een afdak met een ventilator boven ons hoofd uitgebreid gegeten en gekletst.
's Middags waren we aan het bijkomen in ons appartement toen we een telefoontje kregen dat Emma in bad ging, dus gauw naar de overkant om dit mee te beleven. Ze vond het heerlijk om door oma in bad gedaan te worden.
Vanavond staat er Indonesisch eten op het programma en morgen is het feest voor Emma, officieel haar 1e maands feest maar voor ons uitgesteld naar morgen.

• 11 Maart 2016 - 10:23

Jeroen, Susanne, Lynn, Owen & Kyan:

Mooie foto's en een mooi nichtje ;) X

• 11 Maart 2016 - 17:32

Han En Wil:

Herkenbare plaatjes van hun woonadres Geniet morgen van haar feestje

FrankenMarja

2007: Peru, de incatrail en familiereis 2008: Nieuw Zeeland, onmetelijk groot(s) 2009: Zuid Afrika, kamperen back to basic. 2010: Marokko, 30 jaar getrouwd 2010: Thailand met de kinderen 2012: Thailand-Laos-Vietnam-Cambodja 2015: Chili, Argentinie en Paaseiland 2016: Op kraambezoek in Singapore 2017: Australië in 7 stappen 2017: USA, een trip naar de kinderen 2019: Japan

Actief sinds 08 Okt. 2008