paradijs onder de zon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu paradijs onder de zon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu

paradijs onder de zon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

16 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
We zijn hier eergisteren aangekomen na een lange reis. We vertrokken vanuit Chiang Mai om half een met een taxibus en daarna met het vliegtuig naar Bangkok. Daarna met een taxibus naar het treinstation waar we dit keer een zeer oude nachttrein hadden. Het was wel weer erg gezellig met zo'n grote groep toeristen bij elkaar, helaas had de trein meer dan 1 1/2 uur vertraging.Vanaf Suratani met de bus naar de pier bij Donsak en daarna zo'n twee uur met de ferry naar koh phangan. Toen nog drie kwartier over zeer slechte wegen in een pickup truck gehobbeld naar het havana beach resort. Dit is helemaal geweldig, we liggen direct aan een prachtig wit strand met een heldere zee. Het is hier redelijk rustig en we zien al aardig bruin/rood. We liggen of hangen aan het zwembad of het strand. Vandaag hebben we een boot gehuurd om te gaan snorkelen bij koh ma, jullie zien dat we ons nog niet vervelen hoewel de reis zijn einde nadert. We proberen vanavond nog wat foto's van het snorkelen erop te zetten en reizen dan morgen terug naar Nederland.
Tot gauw, Marja, Frank, Susanne, Jeroen, Martijn en Valerie.

• 16 Augustus 2010 - 13:25

(o)ma & (o)pa Weijer:

hallo lieverds.
    Is het echt ? zijn we 'n keer de snelste?.Hoe dan ook, in aansluiting op jullie "ontberingen" tijdens de jungle trekking moet al die luxe
    van thans een verademing zijn.Maar waardevol zullen jullie ervaringen
    ongetwijfeld zijn Al bij al een heerlijke afronding van een sublieme reis .
    We zien jullie thuiskomst
    weer met plezier tegemoet
    Ook hier alles "so far, so good" We wensen jullie een goede reis en
    tot spoedig ziens. Liefs van ons

• 16 Augustus 2010 - 15:27

Pietje:

Hoi familie geniet nog van deze laatste dagen en een goede reis naar huis tot ziens

• 16 Augustus 2010 - 16:12

René En Jacqueline:

Hallo allemaal!
    Eet die bonen in die groene peulen niet! Wij hadden er een paar op toen Empong, onze reisleider, zei dat onze poep er wel erg vies van ging ruiken!Clever om dat te doen als je er net een paar op hebt!Het viel achteraf mee of.......... 't stinkt altjd al zo!
    Goede reis.

• 16 Augustus 2010 - 19:41

Peter En Ria:

Lijkt erg op langkawi maleisie, weet dus hoe heerlijk zo een plek is om bij te komen!Geniet en snel tot ziens

• 16 Augustus 2010 - 19:41

Peter En Ria:

• 22 Augustus 2010 - 19:19

M En M:

lieve allemaal we hopen dat jullie erg genoten hebben van de reis ,we hebben alles gelezen en het klonk allemaal weer fantastisch .we wensen jullie een heel goede reis terug.
    lieve groeten van marja en marian

FrankenMarja

2007: Peru, de incatrail en familiereis 2008: Nieuw Zeeland, onmetelijk groot(s) 2009: Zuid Afrika, kamperen back to basic. 2010: Marokko, 30 jaar getrouwd 2010: Thailand met de kinderen 2012: Thailand-Laos-Vietnam-Cambodja 2015: Chili, Argentinie en Paaseiland 2016: Op kraambezoek in Singapore 2017: Australië in 7 stappen 2017: USA, een trip naar de kinderen 2019: Japan

Actief sinds 08 Okt. 2008