Aankomst San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu Aankomst San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu

Aankomst San Francisco

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

16 September 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Hoi allemaal,

Even een klein berichtje om jullie te laten weten dat we goed aangekomen zijn.
Vlucht naar San Francisco verliep vlot, kleine vertraging maar die hebben we ingehaald door harder te vliegen.
Douane ging ook probleemloos, alleen bij het ophalen van de auto moet je anderhalf uur in de rij staan.
Van in de rij staan houden ze hier wel hebben we gisterenavond gemerkt bij de restaurants en bars.

Gastvrij ontvangen door de kinderen met champagne op het dakterras van Alchemy. Dit is het appartementencomplex waar zij verblijven, mooi en modern met heel veel goede voorzieningen zoals een lounge, gym, dakterras, barbecue en gratis koffie en thee!

Daarna was Frank nog uitgerust genoeg om door San Francisco te rijden met onze Ford Fusion, omhoog en omlaag door de steile straten. We hebben al wat highlights gezien zoals de painted Sisters , dat zijn huizen in Victoriaanse of Edwardiaanse stijl in drie of meer kleuren geverfd om de details goed uit te laten komen.

Vanuit de verte een eerste blik op de Golden Gate brug geworpen en we hebben zelfs de Lombard Street gereden. Dat is hier een echte attractie, een hele steile straat en dan zigzaggend naar beneden manoeuvreren met je auto. Het duurt maar heel even maar is wel erg leuk.

Natuurlijk een echte Amerikaanse hamburger gegeten bij Gotts en daarna naar het AT&T stadion waar de honkbalwedstrijden gespeeld worden. Daar gaan we morgen naar kijken.

De avond geëindigd bij Twin Peaks met een prachtig uitzicht over de donkere stad.
Tegen half elf ons bed in, moe maar voldaan. We hebben zin in de komende dagen.
Liefs

Marja en Frank

• 16 September 2017 - 20:25

Han En Wil:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, geniet van jullie tijd met Martijn en Valerie

FrankenMarja

2007: Peru, de incatrail en familiereis 2008: Nieuw Zeeland, onmetelijk groot(s) 2009: Zuid Afrika, kamperen back to basic. 2010: Marokko, 30 jaar getrouwd 2010: Thailand met de kinderen 2012: Thailand-Laos-Vietnam-Cambodja 2015: Chili, Argentinie en Paaseiland 2016: Op kraambezoek in Singapore 2017: Australië in 7 stappen 2017: USA, een trip naar de kinderen 2019: Japan

Actief sinds 08 Okt. 2008