Van Bali naar Singapore deel 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu Van Bali naar Singapore deel 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu

Van Bali naar Singapore deel 2

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

23 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Gisterenavond voor het slapen gaan mijn verslag getypt maar ik zie nu dat de helft er niet opstaat.

We zagen dus La Place prominent in Bali, daar dus nog steeds wel.
Onze vlucht vertrok op tijd en om 11.45 uur zaten we alweer in Singapore. Op de heenweg hadden we een immigratiebeambte die dubbel sloeg van het lachen bij het zien van mijn Ushuaia stempel, met pinguïns en een fotootje van de postbeambte . Hij vroeg zelfs of hij er een foto van mocht maken en liet hem aan alle collega's zien voordat ik Bali in moCht.
Op de terugweg hadden wij een purser die als dank voor het vliegen met AirAsia een zonnebril en pet opzet, zijn gitaar pakt en spontaan begint te zingen. Een mens maakt wat mee op een dag.
Met de taxi naar het appartement, we hebben deze vakantie voor het eerst gebruik gemaakt van airbnb in Singapore. De 1e keer in de condo van Anton en nu in een condo vlakbij. Bij de laatste routebeschrijving stond dat de eigenaar niet thuis was maar dat de sleutel onder de rode pot bij de voordeur lag! Dat klopte gelukkig maar je moet veel vertrouwen hebben om je appartement zo aan een stel vreemden te verhuren. Het appartement is trouwens erg ruim en stijlvol ingericht.
We hebben de tassen neergezet en daarna meteen door naar Anton, Cynthia en natuurlijk kleine Emma. Ze is de afgelopen week weer gegroeid en haar papa heeft een fotoshoot gemaakt van een stralend fotomodel, dat heeft ze vast van haar mama.
Ons moeder mocht weer een flesje geven en haar in bad doen.
Gezellig bijgekletst en 's avonds gaan eten bij The Red House, waar je heerlijk seafood kan eten, oa kreeft in creamy custard saus om je vingers bij af te likken.
Vandaag gaan we verder Singapore in, we houden jullie op de hoogte.

• 23 Maart 2016 - 08:52

Ad Marij.:

We zijn benieuwd naar jullie mooie en leuke verhalen.
    Geniet nog even van Emma anton en Cynthia,
    En goeie reis terug.

Gr uit Baarschot.

FrankenMarja

2007: Peru, de incatrail en familiereis 2008: Nieuw Zeeland, onmetelijk groot(s) 2009: Zuid Afrika, kamperen back to basic. 2010: Marokko, 30 jaar getrouwd 2010: Thailand met de kinderen 2012: Thailand-Laos-Vietnam-Cambodja 2015: Chili, Argentinie en Paaseiland 2016: Op kraambezoek in Singapore 2017: Australië in 7 stappen 2017: USA, een trip naar de kinderen 2019: Japan

Actief sinds 08 Okt. 2008