Nog even en dan is het zover - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu Nog even en dan is het zover - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van FrankenMarja Weijers - WaarBenJij.nu

Nog even en dan is het zover

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

18 November 2008 | Nederland, Zoetermeer

Lieve allemaal,

Meer dan een jaar hebben we naar onze reis uitgekeken en nu is het bijna zover, nog twee en een halve week en dan vertrekken we.

We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen en een daarvan is de adressenlijst samenstellen om jullie op de hoogte te kunnen houden van wat we allemaal gaan zien en beleven.

Wil je als je deze mail krijgt even een berichtje terugsturen dan weten we dat het emailadres klopt.

We proberen tijdens de reis zoveel mogelijk op waarbenjij.nu onze ervaringen toe te voegen zodat jullie onze reis kunnen volgen.

Groetjes Marja en Frank

• 18 November 2008 - 22:06

Tjitze En Anneke:

mail adres is juist.

We wensen jullie alvast heel veel reisplezier.

• 18 November 2008 - 22:09

Jeannette En Hans:

We beginnen ook nu al met het meegenieten, door de foto's hierboven en onze eigen fantasieen. We hopen dat jullie daar al ongegeneerd mee bezig zijn!!

• 18 November 2008 - 22:50

Joyce & Ronald:

He!!!!!!!!
    heerlijk zeg.. zo'n mooi land. Jullie gaan vast een geweldige tijd hebben. Ronald en ik hebben nog niet besloten wat we met new years eve gaan doen - ik hou jullie op de hoogte.. misschien zitten we in NZ, of in the middle of nowhere of in Sydney. Laat het even weten via sms. Geniet van jullie mooie reis. Heel jaloers
    xxxxx

• 19 November 2008 - 06:03

Frans Wennekes:

Ja, ik vind het erg leuk om jullie reis hier te kunnen volgen. Groetjes, Frans

• 19 November 2008 - 06:43

Marianne Waaijer:

leuke site! Reken maar datwe jullie in de gaten gaan houden hoor. Heeeel veel plezier en mooie dingen zien en nog even suc6 met alle voorbereidingen, liefs,

• 19 November 2008 - 08:56

Susanne En Jeroen:

Tuurlijk gaan we jullie volgen (meegenieten en vooral jaloers zijn)...
    Nog even nog even nog.

Kus

• 19 November 2008 - 11:51

Mieke:

Ja hoor het bericht is goed overgekomen. Mooie website en we zijn heel benieuwd naar jullie reisverhalen.

• 19 November 2008 - 12:37

Ria:

hallo frank en marja, zoals je ziet kunnen wij jullie avonturen meebeleven. zal de komende tijd als favoriet bovenaan zetten.

• 19 November 2008 - 16:35

Marlous:

ik heb hem gekregen! :-)

• 20 November 2008 - 09:57

Esther:

Hallo, heb deze email ontvangen, heel erg leuk gedaan,wij zijn benieuwd.

• 22 November 2008 - 15:22

Leo Berboom:

We houden jullie in het snotje en willen jullie avontuur graag volgen

• 23 November 2008 - 16:33

Valérie:

Wat ontzettend leuk om zo de reisverhalen te kunnen volgen. Wij zullen jullie ontzettend missen maar weten dat jullie een geweldige reis gaan maken.
    Heel veel liefs.

• 24 November 2008 - 07:15

Mar @ Mar:

Mooie site ben benieuwd hoe de dreis zal worden geniet er van.

• 24 November 2008 - 08:20

Arie En Wilma:

Ons mail adres is juist. We vinden het erg leuk om jullie reisverhalen te volgen. Heel veel plezier en vooral genieten.

• 24 November 2008 - 13:13

Papa & Mama:

De eerste stap lijkt gezet en is dus gelukt als je deze bevestiging ontvangt.Als de techniek ons niet in de steek laat
    gaan we mee genieten
    van jullie ongeevenaarde ervaringen.Misschien is dit de laatste wens van de hele voogaande reeks
    Maar alles wat wij hadden willen zeggen is samengebundeld in alle
    uitgesproken wensen en verwachtingen.
    veel liefs vergezelle julie bij de komende avonturen.
    Mama en Papa W.

• 25 November 2008 - 20:50

Martijn:

Ik heb de mail in goede orde ontvangen! Goede Reis!

• 29 November 2008 - 13:01

Gerard En Soffy :

ons E-mail adres is
    Koopmans001@hetnet.nl

en ook
    koopmans001@live.nl

Wij zullen graag van jullie vernemen over de reis. Groeten
    Soffy en Gerard Koopmans

• 02 December 2008 - 13:41

Cock Waaijer:

Hé luitjes wees maar voorzichtig daar aan de andere kant een hele goede reis en ben benieuwd naar jullie ervaringen!

• 02 December 2008 - 16:08

Sabien Van Der Lugt:

Veel succes met de laatste voorbereidingen en voor straks wens ik jullie een heeeeele mooie vakantie!!!!
    Groetjes
    Sabien